advertise

دانستنی های نخ BCF

نخ مولتی فیلامنت

نخ مولتی فیلامنت

چنانچه شما هم یکی از فعالان حوزه ریسندگی و بافندگی باشید، به‌طور حتم با نخ مولتی فیلامنت آشنا هستید. در این مقاله ضمن پاسخ دادت به سوال نخ مولتی فیلامنت چیست، به کاربرد نخ مولتی فیلامنت نیز اشاره خواهد شد. شرکت حافظ بافت با تجربه‌ای نزدیک به یک دهه صاحب یکی از برترین خطوط تولید نخ مولتی فیلامنت در ایران می‌باشد. حافظ بافت سعی در پخش نخ مولتی فیلامنت با مناسب‌ترین قیمت ممکن را دارد و در این مسیر از کیفیت خود نخواهد کاست. آنچه که تاکنون باعث تداوم خرید مشتریان از حافظ بافت شده، کیفیت و مشتری مداری این مجموعه بوده است.

پارچه نخ فلامنت

پارچه نخ فلامنت

در این مقاله به صورت جامع و کامل به معرفی پارچه نخ فلامنت خواهیم پرداخت. پارچه‌های نخ فلامنت، کاربردهای متنوعی در صنعت نساجی دارند و از این رو بهتر است حتما با این مدل پارچه آشنا باشیم. برای رسیدن به پاسخ سوال پارچه نخ فلامنت چیست، بهتر است نگاهی کلی و جامع به ساختار پارچه داشته باشیم. پارچه ها کلاً از نظر نوع الیاف در سه دسته پارچه های الیاف طبیعی با منشاء گیاهی، پارچه های الیاف طبیعی با منشاء حیوانی و پارچه های الیاف مصنوعی وجود دارند. پارچه فلامنت در دسته پارچه های الیاف مصنوعی قرار می گیرد با این تفاوت که درصدی از الیاف مصرفی در تولید آن را الیاف پنبه ای تشکیل می دهد.

قیمت نخ فیلامنت

قیمت نخ فیلامنت

قیمت نخ فیلامنت چقدر است؟ ابتدا بیایید نگاهی کلی به مبحث قیمت نخ فیلامنت داشته باشیم. نخ، در انواع و اقسام صنعت ها کاربرد دارد. قیمت نخ درجه یک به عوامل مختلفی بستگی دارد.در بازار نخ ایران تنوع محصولات تولیدی زیاد است که در زیر علاوه بر ارائه پاره ای توضیحات، در مورد آن ها، اطلاعاتی نیز در مورد قیمت هر نوع در اختیار شما خوانندگان گرامی می گذاریم. قیمت نخ فیلامنت در بازار در واحد فروش حافظ بافت به نازلترین شکل ممکن بوده است. این مرکز به حداقل سود در فروش های خود بسنده می کند.

قیمت نخ فیلامنت پلی استر

قیمت نخ فیلامنت پلی استر

برای آگاهی و به دست آوردن قیمت نخ فیلامنت پلی استر بهتر است به صورت کامل با ساختار آن آشنا شویم. در این مقاله ضمن معرفی پلی استر، تمامی عوامل موثر بر قیمت نخ فیلامنت پلی استر را تشریح خواهیم کرد. دانستن تاریخچه و فرآیند تولید، شما در محاسبه قیمت نخ فیلامنت پلی استر یاری خواهد رساند. پلی استر (پلی اتیلن ترفتالات) به پلیمرهایی گفته می شود که از دی کربوکسیلیک اسید و دی اول تشکیل شده اند و بسته به نحوه تولید و جهت گیری نهایی زنجیره های پلیمری، کاربردهای بسیاری دارند.

نخ فیلامنت پلی استر

نخ فیلامنت پلی استر

در رابطه با معرفی الیاف پلی استر می‌توان اظهار داشت که این الیاف بیشترین حجم تولید الیاف مصنوعی را به خود اختصاص داده‌اند و بر این صنعت تسلط کامل دارند. این الیاف به دلیل خواصی مانند قیمت ارزان، خواص فیزیکی مناسب، مقاومت در برابر چروک شدن، قابلیت شستشو، استحکام بالا، رنگرزی آسان و مواردی از این دست بسیار پرکاربرد هستند. از این الیاف در مواردی مانند تولید پارچه‌های نساجی، پارچه‌ی رومبلی، فرش، لوازم خودرو مانند کمربند ایمنی، بادبان، انواع چادر و… به وفور استفاده می‌شود. در این مقاله شما را با انواع الیاف پلی استر و ویژگی‌های الیاف پلی استر آشنا می‌کنیم.

نخ فیلامنتی

نخ فیلامنتی

از کاربردهای بسیار خوب نخ فیلامنتی باید که به صنایع تولید فرش های ماشینی، گونه های مختلف زیر اندازها، موکت، گلیم فرش ها، نخ کاموا، خامه فرش، کفپوش، رومبلی و روفرشی اشاره نمود. همین طور این نوع نخ ها جهت منسوجاتی دیگری که به نخ های حجیمی که ضریب پوشانندگی زیادی دارند احتیاج داشته باشند، استفاده لازم به عمل خواهد آمد. نوع دیگری نیز از نخ های فیلامنتی تحت عنوان نخ فیلامنت پلی استر وجود دارد که برای تولید پارچه روتختی، پارچه پرده، ملحفه و پارچه لباس کاربرد دارد.

نخ بی سی اف اصفهان

نخ بی سی اف اصفهان

برای تبدیل الیاف فیلامنتی به نخ بی سی اف اصفهان از فرآیندهایی مانند نخ ریسی خشک، نخ ریسی مرطوب، نخ ریسی مذاب، نخ ریسی دو مؤلفه ای، نخ ریسی دو جزئی، ICS و موارد دیگر استفاده می شود. سیستم های نخ ریسی نخ بی سی اف اصفهان : نخ ریسی مرطوب، نخ ریسی خشک، نخ ریسی مذاب، نخ ریسی دو مؤلفه ای، نخ ریسی دو جزئی، شکاف دادن نوار نازک و باریک بین الیاف، نخ های چند مؤلفه ای یکپارچه، نخ های پوشش دهنده ی آفتاب، نخ های Selfil (یکی از تکنیک های تجاری مورد استفاده برای پیچش فیلامنت در اطراف هسته ی الیاف های کوتاه جهت تولید نخ) و نخ ریسی آیرودینامیک.

دستگاه تولید نخ بیسی اف

دستگاه تولید نخ بیسی اف

در این مقاله قصد داریم برخی از دستگاه‌های تولید نخ بیسی اف را خدمت شما مخاطبان گرامی معرفی کنیم. توجه داشته باشید که دستگاه‌های نخ بیسی اف معرف شده، نمونه‌های خاصی هستند و توضیحات ارائه شده، حالت عمومی ندارند. معرفی دستگاه تولید نخ بیسی اف توسط شرکت حافظ بافت صورت می‌پذیرد. نخ تولید شده توسط دستگاه، دارای محدوده وسیع کاربرد در صنعت نساجی و فرش است.

تولیدکنندگان نخ بیسی اف

تولیدکنندگان نخ بیسی اف

در این مقاله قصد داریم تکنولوژی استفاده شده برای تولید نخ بیسی اف توسط یکی از تولیدکنندگان نخ بیسی اف را مورد بررسی قرار دهیم. بخش تولید الیاف مصنوعی یکی از تولیدکنندگان نخ بیسی اف به صورت متمرکز بر روی تولید نخ‌های بیسی اف و فیلامنت‌های صنعتی فعالیت می‌کند و تجهیزات آن بر اساس تکنولوژی یک شرکت اروپایی بوده که توسط این تولیدکننده نخ بیسی اف مورد بازیابی جدید قرار گرفته است.

تولید نخ بیسی اف

تولید نخ بیسی اف

روش تولید نخ بیسی اف چگونه است؟ در این مقاله به صورت خلاصه شما را با کلی ترین حالت چگونگی تولید نخ بیسی اف آشنا می کنیم. به طور کلی برای تبدیل الیاف به نخ و استفاده از آنها در تولید پوشاک و پارچه شش مرحله لازم است که دنبال شود. این شش مرحله در صنعت نساجی نام های مخصوص به خود را دارند که در ادامه با روند انجام آنها آشنا می شویم.

نخ فرش بی سی اف

نخ فرش بی سی اف

از آنجا که در بافت فرش، از نخ بی سی اف استفاده می‌شود، در این مقاله قصد داریم تا باب آشنایی با انواع نخ فرش بی سی اف را برای شما باز کنیم. فرش ماشینی، یکی از محصولات و فراورده های صنعت نساجی است. همان طور که از نام آن نیز مشخص است، تمامی محصولات این صنعت با نخ و الیاف سروکار دارند. فرش ماشینی هم از این قاعده مستثنی نیست. به این ترتیب، آشنایی با انواع نخ فرش بی سی اف به ما کمک می کند که هنگام خرید فرش ماشینی، انتخاب آگاهانه تر و دقیق تری داشته باشیم زیرا کیفیت نخ فرش به صورت مستقیم روی کیفیت فرش ماشینی اثرگذار است.

روغن نخ بیسی اف

روغن نخ بیسی اف

صنعت نساجی یکی از صنایع پیشرفته و کاربردی در جهان می باشد و سیستم ها و تجهیزات مختلف در صنعت نساجی به روانکارهای صنعتی مخصوصی که همان روغن نخ بیسی اف صنایع نساجی می باشند نیاز دارند. از جمله ماشین آلات صنعت نساجی می توان به ماشین های بافندگی ، ماشین های نخ ریسی، ماشین های دوخت اشاره کرد. به منظور بهبود کارکرد این ماشین ها در صنعت نساجی از روغن های مخصوص صنایع نساجی استفاده می شود تا علاوه بر بهبود عملکرد و کارایی، باعث افزایش طول عمر دستگاه نیز شود.

نخ های مولتی فیلامنت

نخ های مولتی فیلامنت

برای آشنایی هر چه بهتر با نخ های مولتی فیلامنت، به سراغ بررسی ریشه‌ای این موضوع رفته‌ایم و تحول صنعت نساجی در گذر زمان را مورد رصد قرار داده‌ایم. صنعت نساجی که در حوزه پارچه و پوشاک فعالیت دارد، از مهم‌ترین صنایع کشور محسوب می شود که با به کارگیری ماشین آلات ریسندگی، الیاف را تبدیل به نخ های مولتی فیلامنت های مولتی فیلامنت کرده و برای استفاده در پوشاک و پارچه ها آماده می کند...

نخ بی سی اف پلی پروپیلن

نخ بی سی اف پلی پروپیلن

اگر بخواهیم به خاستگاه نخ بی سی اف پلی پروپیلن اشاره کنیم، باید بگوییم که این جنس نخ اولین بار در ایتالیا و در سال ۱۹۶۰ تولید شده و به عنوان یک محصول وارد بازار شد. ویژگی‌های مثبت و کاربرد نخ پلی پروپیلن باعث شد که خیلی زود مورد توجه صنایع مختلف قرار گرفته و در عرصه تولید استفاده شود. الیاف پلی پروپیلن، پس از پلی استر، نایلون و اکرلیک، چهارمین الیاف مصنوعی در صنایع تولیدی مختلف هستند. پلی پروپیلن به دو صورت الیاف و نخ نواری و به صورت ذوب ریسی تولید می‌شود و یکی از جذابیت‌های آن، هزینه پایین آن است...

نخ پنبه فلامنت

نخ پنبه فلامنت

در این مقاله به صورت کامل با نخ پنبه فلامنت آشنا خواهید شد. بدون شک این مقاله مناسب آن دست از افرادی است که قصد خرید نخ پنبه فلامنت دارند. خوانندگان عزیز توجه داشته باشند که محوریت مطالب ذیر، بیشتر بر روی پاشنه واژه‌هایی چون پنبه، کشت پنبه و تولید نخ پنبه می‌چرخد؛ چرا که اعمال مذکور، سرمنشأ تولید نخ پنبه فلامنت هستند. حافظ بافت پس از پشت سرگذاشتن چندین سال تجربه موفق در بازار نساجی، حال قصد فروش نخ پنبه فلامنت را به صورت خرد و عمده دارد.